Galet

Publicerat: 2011-12-31 | 14:29:01
Så kan man kortfatta dagens ridpass.

Tanken var att ta ett dressyrpass i paddocken men då det var genomfruset så red jag och en tjej ut istället. Vi red till en äng där vi tänkte klättra lite osv. Och Nobless hade sån fruktansvärd överskottsenergi så det var inte sant. Hon stack, gjorde massa lufthopp och det passera massa hästar o då vart hon helt blockad. Shit vad arg jag var där ett tag på henne va.
Den sista kvarten på ängen skötte hon sig hyffsat iaf, det var som att sitta på en tickande bomb men hon höll sig i skinnet trots allt. Bra det iaf.

Här kommer lite bilder från i slutet, visst passar hon bra i Anna Scarpati schabraket föresten? :)










Tur att hon är så söt! <3



Ingen kopiering från min blogg är tillåten!
Postat av: Patricia/Kräm

Vilket schabrak det syns ju inte. Aha det lilla blåa där som sticker ut? ;o) Gott nytt år på er fina Malin och Fina Nobless. Hoppas ni får ett bra avslut på 2011. Kram

2011-12-31 | 15:14:32

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback