Dagens ridpass

Publicerat: 2011-12-30 | 17:42:55
Red ett pass i paddocken med lite bommar framme. Hon kan vara rätt slö i paddocken men jag jobbade endel med övergångar och efter en liten stund blev hon jättepigg och på. Sen när jag trava av henne fick jag tillbaka henne mkt så hon blev jättelugn och vart väldigt duktig :)

Klippte manen på henne oxå och det blev rätt så bra, hon klarar ju inte av när man rycker och hon har så himla tjock man, men det blev hyffsat rakt ändå :)


Schabraket är väldigt svårt att få rättvisa färger på.




<3  
Ingen kopiering från min blogg är tillåten!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!
Här nedanför kan du skriva din kommentar.Jag har inte satt en "spärr" där jag godkänner kommentarer innan de publiceras, det betyder att din kommentrar kommer synas med engång. Du har alltså ett ansvar att se till att du inte skriver taskiga saker. Men det betyder inte att du inte får berätta din åsikt om du känner att något av de jag skriver känns fel. Annars får du kommentera HUR mycket du vill! :D




Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback